دسته‌بندی نشده

لیتمن سری کاردیولوژی

گوشی پزشکی لیتمن کاردیولوژی:

رزیدنت‌ها و متخصصان به سراغ مدل کاردیولوژی می‌روند. کاردیولوژی انتخاب مناسبی برای طیف وسیعی از تخصص‌ها از جمله قلب و عروق، اطفال، ریه و داخلی است. تهیه استتوسکوپ مستر کاردیولوژی از جهت قدرت سمع بسیار بالای آن به متخصصان قلب و عروق پیشنهاد می‌گردد.

کاردیولوژی شامل 2 دسته میباشد:

                                   دسته اول لیتمن کاردیولوژی 4 : این مدل  گوشی کاردیولوژی امکان تنظیم فرکانس با تنظیم فشار، تیوپهای دارای کانالهای داخلی مخصوص کاهش اختلالات (noise) صوتی، جنس گیرنده صوتی از استیل ضد زنگ ماشین کاری شده، دارای گیرنده صوتی دو طرفه میباشد. که استفاده از گوشی را برای معاینه بزرگسالان و همچنین کودکان امکانپذیر می سازد. دیافراگم آن قابلیت تنظیم دارد و امکان سنجش صداهای با فرکانسهای بالا و پایین توسط این گوشی برای پزشک فراهم است.

 

دسته دوم  و اصلیترین مدل لیتمن در کاردیولوژی مدل مستر کاردیولوژی:  در این گوشی تخصصی قلب لیتمن بدون نیاز به تغییر جهت گیرنده صدا (Chest piece) همانند گوشی های کلاسیک III لیتمن که دارای گیرنده صدای دو طرفه می باشند، می توان فرکانسهای بالا و پایین را به راحتی دریافت نمود. تنها با تغییر فشار بر روی چست پیس میتوان فرکانسهای صوتی مختلف را دریافت نمود. آنگونه که در چست پیسهای دوطرفه مرسوم است، در مدل مستر کاردیولوژی لیتمن نیازی به معکوس نمودن یا جابجایی چست پیس برای دریافت صداهای مختلف در فرکانسهای متنوع نیست. کافی است با فشار اندک چست پیس فرکانسهای کوتاه و با فشار بیشتر فرکانسهای بالاتر را دریافت نمود. این ویژگی به سرعت تشخیص و انجام معاینات کمک میکند. این مدل کاردیولوژی مختص کاردیولوژیست ها و متخصصی قلب و عروق میباشد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *